Beoordelingen van Mr. Sushi Nieuwegein

Recente recensies van Mr. Sushi Nieuwegein

4 sterren na 86 reviews

, 24-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helft van de bestelling ontbrak. Kwartier lang proberen te bellen. Niemand die bereikbaar is. Uiteindelijk iemand te pakken gekregen. Toen is de rest geleverd, maar zonder excuus.

, 23-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Moest wel even wachten op de sushi, maar dat snap ik. De sushi was heel lekker en het wachten waard!

, 18-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer 2 uur op me eten gewacht ! Heel jammer dat dit zo achter uit is gegaan !!!

, 10-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hadden 17:30 afgesproken kwam rond 18:20 aan , alles super koud natuurlijk 2 keer besteld 2 keer hetzelfde probleem . Was voor ons de laatste keer ! 👍🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ondanks alle negatieve recensies op de website toch besteld incl. bezorging en vooraf betaald. Spannend hoor, maar maaltijd werd keurig 10 min. voor de afgesproken tijd bezorgd en sushi's smaakten goed! Voor ons voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kreeg een mailtje op valentijnsdag over een actie met bestelling voor 20 euro 1 gratis roll naar keuze. een bestelling gedaan voor 33 euro, vervolgens wordt mijn bestelling bezorgd en zit er de gratis roll er niet bij. Heb ik met hun gebeld is de mail een fout en hebben ze daar al meerdere mensen over gehoord met dezelfde klacht. want ze leveren geen gratis roll op een feest dag. Waarom versturen jullie dan wel een mail met dat jullie een gratis roll geven bij elke 20 euro.

, 12-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Duurde 20 minuten langer qua bezorging. Opzich niet erg als de sushi goed is, helaas viel bijna elk stukje uit elkaar waardoor ik maar met een lepel ben gaan eten. Smaak was wel goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ze verdienen helemaal geen ster! Bestelling geplaatst 14.11 uur voor avond 19.00 uur. om 22.00 uur nog niks bezorgd bestelling gewoon niet geleverd. herhaaldelijk gebeld maar ze zijn niet bereikbaar . nu kreeg ik mail over de beoordeling van de bestelling hoe kan ik een beoordeling doen over een bestelling die niet geleverd is???. beoordeling over dit bedrijf heb ik wel RONDUIT SLECHT gelukkig niet vooruit betaald Mijn advies bestel hier nooit iets.

, 06-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

18.30 uur eten besteld, 19.55 uur gekregen. Anderhalf uur is veels te lang!

, 03-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten top maar weer ruim ander half uur gewacht en de vorige keer ruim 2 uur .. dat kan echt niet!!

, 27-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was erg lekker en vers. We werden netjes gebeld dat ze iets later kwamen met de bestelling. Ze waren wel 1 gerecht vergeten 😔.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig op tijd en lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heeerlijke sushi! Ik had express al rond 16u besteld om zo om 18u de sushi te laten bezorgen (had verwacht dat het wel druk zou zijn zaterdagavond) de sushi werd zelfs al om 17:50 gebracht! Bedankt voor de lekkere sushi 😊👍🏻

, 19-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 13-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De eigen website open zetten en bestellingen aannemen, en dan alsnog gesloten zijn. Op zaterdag om 19.55u? Vreemd. Hopen dat ik het geld terugkrijg.

, 12-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Om 16.00 uur besteld en pas 3 uur laten mijn bestelling gekregen. Dit keer was de sushi niet lekker zoals bij de eerste bestelling. Ik bestel niet meer!

, 06-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit is prima maar dan heb je recht op gratis rollen. En dan zitten ze er niet bij. Dan ga je bellen misschien wel 7x en dan word er helemaal niet opgenomen. Verschillende nummers gebeld maar geen reacties. Dus dat vind ik slecht dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn.

, 04-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Ik had mijn bestelling 99289GVV geplaats om 18:57 met als bezorg tijd: zsm... helaas kwam mijn bestelling pas 21:18 en had ik 20:45 Een afspraak hierdoor kon ik pas eten om 23:00 ik Baalde hier enorm van en heb dit al vaker meegemaakt met dit bedrijf, de sushi is verder wel heel erg lekker

, 02-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat de loempia’s koud waren en dat de bezorger terug moest omdat hij niet genoeg wisselgeld had.

, 27-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel bezorging en heerlijk sushi. Top!

, 27-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 26-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle levering, sushi smaakte goed!

, 21-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bestelling is om 16:00 gemaakt met levering om 17:30 er is 22:28 en steeds geen eten, geen telefoon niks. Op de pagina geen info dat ze niet bezorgen en telefoon wordt niet opgenomen. Eten is lekker maar bezorging is naar de klote of te laat of ze vergeten delen van bestelling geven. Maar dit is echt erg. Goed tip - betalen met contant anders ben je geld kwijt

, 17-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker maar wel Half uur te laat

, 08-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vanmorgen vroeg besteld met als aflevertijd 17.45. Om 17.15 werd ik gebeld dat er geen kiploempia’s meer waren en kreeg de vraag of ik mini loempia’s wilde... nou oké. De bestelling werd pas om 18.15 bezorgd. De mini loempia’s zijn goedkoper dan de kiploempia’s maar geen geld terug. Het gaat mij niet om die euro maar om t principe. Ook was de Gyoza keihard. Ik heb hier nu 4x besteld waarvan t 2x niet best was! Erg jammer.

, 25-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas 1,5 uur te laat bezorgd.. gebeld en ze zouden er gauw aankomen, toen nog een uur moeten wachten..

, 25-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Verschrikkelijk hoe ik zaterdag mijn bestelling heb gehad. Na 1,5 uur!!!!! Wachten krijg ik de helft. 1 rol vergeten 2 drankjes die op waren en vergeten mijn geld terug te krijgen. Hierdoor hebben wij de kaartjes voor de bioscoop moeten laten gaan. Ronduit schandalig. En nadat ikzelf bel waar het blijft krijg ik te horen ja wilde je nét bellen. Of ik een paar mini loempia erbij wilde. Rot op met je loempia ik wil binnen max 30 min mijn bestelling krijgen. T is altijd wat hier en elke keer probeer ik het nog een keer maar nu echt klaar mee

, 21-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Kip in de yakitori roll was te droog en de garnaal in de tempura ebi roll te zacht. Verder was alles weer lekker 😊

, 10-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas bestelling was niet compleet. Telefoonnummer op de bon en online factuur kloppen niet. Resterende is 40 minuten later geleverd. Er was beloofd iets extra’s erbij te doen maar dat zat er niet bij.

, 04-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het is maar dat ik minimaal 1ster móet geven. Ik heb 1 uur en 10min op mijn bestelling moeten wachten. Dat was ook nog eens zonder stokjes zonder sojasaus enz. Dus nagebeld en daar ook weer 15min op gewacht. Dus automatisch dat mijn kip en garnaal sushi niet meer lekker waren. Hoop dat hier iets aan gedaan wordt, want wij hebben expres om 16.00 uur al besteld om de drukte voor te zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Heel lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestellen gaat prima. Bezorging was op tijd. Kwaliteit uitstekend. Als je voor de eerste keer besteld, is de omschrijving van de te bestellen box nog erg onduidelijk.

, 26-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Er staat op de site eerste bezorg tijd 19.15 uur. Ik doe zo snel mogelijk. Dan wordt ik pas om 20.00uur gebeld dat de bezorging uitloopt. En dan wordt het pas om 20.20uur bezorgd. Dat vind ik een slechte service bel dan eerder. Dus dat moet beter.

, 24-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Letterlijk 2 uur moeten wachten op sushi. Bestelling was niet compleet, wensen zijn niet doorgevoerd en sojabonen waren koud en nat. 2 keer geprobeerd te bellen, maar kreeg aan de lijn te horen dag het nummer (tijdelijk) niet beschikbaar is. Voor mij nooit meer.

, 15-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed aanbod, fijne kortingen en goede prijs kwaliteit!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Sushi was met een half uur klaar. Met het afhalen hartelijk geholpen en de sushi was erg lekker zoals altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling kwam 20 minuten te vroeg, maar liever dan te laat. Sushi was heerlijk vers. Ebi tempura was nog warm.

, 13-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Duure erg lang

, 23-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

2,5 uur op de bestelling gewacht. Een heel klein flesje soyasaus voor een hele grote bestelling. De gefrituurde dingen waren zwart van oud frituurvet. Telefoonnummer is niet bereikbaar.

Reactie van Mr. Sushi:Beste Lisette, wij hebben zojuist contact gehad

, 23-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het heeft ruim 2,5 uur geduurd voor de bestelling was bezorgd. We zijn niet gebeld en zijzelf waren ontzettend slecht te bereiken. Het enige wat ze toen konden vertellen is dat het erg druk was. Vind het echt schandalig om 2,5 uur te moeten wachten!

Reactie van Mr. Sushi:Beste Laura, wij hebben zojuist contact gehad :)

, 22-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat het 11/2 uur duurde en de warme gerechten maar net lauw waren. Verder was de smaak prima

, 22-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere sushi. Netjes gebeld dat de bezorging later zou zijn, was uiteindelijk alleen wel heel erg laat.

, 04-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk, snelle bezorging.

, 01-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De gratis rol is niet geleverd. Het telefoonnummer wat op internet, op de bon en op de flyer staat is buiten dienst. Waardoor geen contact kunnen zoeken.

, 21-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling is nooit bezorgd!!! Telefoonnummer is niet aangesloten en toen ik bij ze langs reed was de deur op slot en geen personeel te bekennen. Ik wil mijn geld terug!

Reactie van Mr. Sushi:Beste Laura, wij hebben zojuist contact gehad en een oplossing gevonden.

, 18-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling was op tijd, helaas niet compleet. Bedrijf was telefonisch niet bereikbaar toen er naar toe gereden Keurig opgelost met een extra rol

, 18-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Opnieuw niet compleet. Temaki half uur later nageleverd. Jammer kost jullie tijd. Doe iets aan de eindcontole voor de bestelling mee gaat met de bezorger. Is bijna altijd hetzelfde verhaal

, 15-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen (half 4 voor 6 uur besteld)!!! Ik kom morgen daarom langs om mijn geld terug te vragen want dit is natuurlijk onacceptabel.

Reactie van Mr. Sushi:Beste Celina, we hebben geprobeerd in contact te komen met u.

, 12-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was lekker. Wat wel jammer was is dat er bij de loempia geen saus was zoals op het plaatje stond. En ik zou een gratis roll sake bij mijn bestelling krijgen stond op de site. Ik kon zelfs kiezen welke roll maar hij zat er niet bij. Dus eigenlijk werd je verrast van te voren met iets extra's wat uit eindelijk ook een verrassing was dat het er niet bij zat. Ook duurde het lang voordat het eten er was. Toch zonde want het eten was wel lekker.

, 28-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is erg lekker maar het bezorgen is slecht geregeld. We moesten slechts 2 uur en een kwartier wachten op ons eten..

, 24-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas al meerdere keren bijzonder lang op eten gewacht. Vanavond meer dan 2 uur terwijl ik pas rond 7 uur besteld heb. Voorheen maakte de sushi het goed maar de prijs kwaliteit service verhouding begint scheef te lopen. Ik ga op zoek naar ander restaurant, jammer!

, 17-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd prima sushi en ook snel bezorgd.

, 17-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker sushi, jammer dat de bestelling niet compleet was. Wel snel nageleverd.

, 07-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas was de bestelling niet compleet: ebi tempura roll & sashimi zalm ontbraken. gebeld en het zou nageleverd worden + extra ter compensatie. Heel snel werd er na geleverd. Helaas opnieuw niet compleet. 3 karige plakjes sashimi in plaats van 6? Ook geen beloofde extra. Helaas is het de laatste paar keer al steeds incompleet. Kreeg vandaag sterk het gevoel alsof ik niet geloofd werd. Beloofd is volgende keer gratis sashimi. Ben benieuwd. Sushi is wel altijd van goede kwaliteit. Hoop dat voortaan beter controleren voordat ze wegrijden.

, 02-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het duurde een uur voordat ik mijn eten eindelijk had

Reactie van Mr. Sushi:Beste, wij hebben zojuist contact met u gehad :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

2 uur wachten op je eten en dan nog iets ontvangen dat echt NIET te eten is...

, 03-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Meer dan 2 uur gewacht?

Reactie van Mr. Sushi:Beste RJB, wij hebben zojuist contact met u gehad :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor 4 personen is het bakje sojasaus wel erg weinig. Volgende keer graag iets voller doen. Voor de rest weer prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede lekkere verse sushi, vriendelijke bezorgers en goede service.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer top. Heerlijk en snelle bezorgtijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was top. Een leuke actie dat je gratis sushi krijgt bij een bepaald bedrag. Maar 1 puntje om te verbeteren dit was wat te weinig Soya saus. Maar wij bestellen uiteraard weer! Bedankt!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit was weer super. Levering stipt op tijd. Ze waren iets vergeten en dat was er binnen 15 minuten nageleverd. Echt super!

, 02-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was snel. aardige bezorger. En de sushi was heerlijk. Een echt aanrader om bij jullie te bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging 1e paasdag binnen 45min, prima dus. Sushi was vers en lekker. Family box heeft gevarieerde sushi, maar de tempe mag vervangen worden. Genoeg soya erbij. Volgende keer bestellen we weer hier!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was lekker. Alleen de beloofde gratis ebi roll is niet geleverd. Dus hadden we te weinig helaas

, 27-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De kwaliteit van de sushi was goed. Ook de loempia was goed gevuld en lekker krokant. Helaas werden er geen stokjes meegeleverd (ondanks aangegeven), was er te weinig soja en werd er een verkeerde roll meegegeven. Wel top dat er in Houten wordt bezorgd vanuit Nieuwegein!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Supersnelle bezorging van 25 min. Eten was heerlijk zoals altijd!!

, 23-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hele lekkere sushi! Heb voor de 2e keer besteld hier, lekker vers!

, 18-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk !!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

mijn eerste bestelling maar zeker niet de laatste. netjes gebeld, dat een probleem met de auto was en bestelling wordt iets later. dan zie ik geen probleem

, 13-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

vijf minuten nadat er was aangegeven dat we onze bestelling wilde hebben werd er gebeld dat het iets later werd. Netjes om zo snel al contact te worden om dit bericht door te geven.

, 04-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorging duurde wat langer, maar daar werden we netjes voor gebeld. Met bezorging kregen we excuses voor de vertraging. Sushi netjes verpakt en erg lekker en vers.

, 21-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De laatste periode drie keer rond 8 uur en half negen op maandag en dinsdag laten bezorgen. De bezorging is altijd te laat. Terwijl je een uur of langer van te voren besteld. Gister waren van de twee garnalen in de sushi er maar 1 vers en krokant. Jammer!

, 19-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima kwaliteit en mooi op tijd

, 15-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super

, 10-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bij de bezorging eigenlijk nul sterren. De eerste keer met tijdstip ingevuld , 40 min later kwam t pas. De andere keer zo spoedig mogelijk , duurde t bijna 2 uur. Qua sushi niet aan shizen of goya is dit echt minder .

, 05-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi is altijd super lekker, maar het gebeurd wel vaak dat de bestelling een half uur te laat is. Ik wordt hier dan wel over gebeld dat vind ik wel goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Om 19:03 besteld en om 20:50 ontvangen dit kan niet de bedoeling zijn

, 28-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Duurde alleen een half uur langer als gepland dus de volgende keer de tijd een half uur eerder dan hebben we t op tijd😉

, 19-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We wisten dat het druk was, en dat het misschien een uur ging duren. Uiteindelijk kwam de bestelling pas na 2 uur........ beetje jammer